Serdivan Gölpark 1. Etap Belediye Bünyesine Geri Alındı
Serdivan Belediyesi, Gölpark 1. Etap tesislerinin yeniden belediye bünyesine kazandırıldığını açıkladı. Başkan Osman Çelik, alanda yenileme ve düzenleme çalışmalarının başlayacağını duyurdu.
Serdivan Belediye Başkanı Osman Çelik, Haziran ayı meclis toplantısında ilçenin önemli sosyal yaşam alanlarından biri olan Gölpark 1. Etap tesislerinin yeniden belediye bünyesine kazandırıldığını ve işletmenin belediye tarafından yürütüleceğini açıkladı.
Kararın ardından Başkan Çelik, teknik ekibiyle birlikte Gölpark’ta incelemelerde bulundu. Başkan yardımcıları ve ilgili birim müdürlerinin de katıldığı ziyarette tesislerin mevcut durumu değerlendirilerek yapılacak tadilat, yenileme ve çevre düzenleme çalışmalarına ilişkin planlama yapıldı.
Yetkililer, çalışmalar kapsamında Gölpark’ın daha modern, güvenli ve konforlu bir sosyal yaşam alanına dönüştürülmesinin hedeflendiğini belirtti. Ailelerin huzur içinde vakit geçirebileceği nitelikli bir rekreasyon alanı oluşturulması amacıyla kapsamlı bir yenileme sürecinin kısa süre içinde başlayacağı ifade edildi.