Serdivan Belediyesi Araç Filosunu Güçlendirdi
Serdivan Belediyesi, hizmet kalitesini artırmak amacıyla filosuna yeni hasta nakil aracı ve hibrit otomobil ekledi. Araçlar sosyal belediyecilik hizmetlerinde kullanılacak.
Serdivan Belediyesi, vatandaşlara sunulan hizmetlerin kalitesini artırmak amacıyla araç filosunu yeni araçlarla güçlendirmeye devam ediyor. Belediye bünyesine kazandırılan ikinci hasta nakil aracı ile Toyota Türkiye tarafından hibe edilen hibrit otomobil, düzenlenen programla tanıtıldı.
Belediye Başkanı Osman Çelik, AK Parti Serdivan İlçe Başkanı Yusuf Haldızoğlu ve belediye başkan yardımcılarıyla birlikte araçları yerinde inceleyerek yetkililerden bilgi aldı.
Serdivan Belediyesi tarafından yürütülen hasta nakil hizmeti kapsamında yılda yaklaşık 1.500 vatandaşın sağlık kuruluşlarına ulaşımı sağlanıyor. Filoya eklenen ikinci hasta nakil aracıyla birlikte hizmet kapasitesinin artırılması ve özellikle yaşlı, engelli ve desteğe ihtiyaç duyan vatandaşlara daha hızlı hizmet sunulması hedefleniyor.
Belediye Başkanı Osman Çelik, sosyal belediyecilik anlayışıyla vatandaşların hayatını kolaylaştıran hizmetleri güçlendirmeye devam ettiklerini belirterek, yeni araçların ilçeye hayırlı olmasını diledi.