Serdivan Belediye Meclisi Haziran Ayı Toplantısını Gerçekleştirdi
Serdivan Belediye Meclisi Haziran ayı olağan toplantısında 4 gündem maddesi görüşülerek karara bağlandı. Gölpark 1. Etap’ın işletmesinin belediyeye devredileceği açıklandı.
Serdivan Belediye Meclisi Haziran ayı olağan toplantısı, Belediye Başkanı Osman Çelik başkanlığında gerçekleştirildi. Toplantıda birlik ve beraberlik mesajları öne çıkarken, Kurban Bayramı dolayısıyla iyi dilekler paylaşıldı.
Gündem dışı konuşmalarda ilçe genelinde yürütülen çalışmalar ve planlanan projeler hakkında bilgi verildi. Başkan Osman Çelik, Gölpark 1. Etap işletmesinin Serdivan Belediyesi’ne geçeceğini ve kısa sürede tadilat sürecinin başlayacağını açıkladı.
Toplantıda 4 gündem maddesi görüşülerek karara bağlandı. 3 madde oy birliğiyle, 1 madde ise oy çokluğuyla kabul edildi. Bir sonraki meclis toplantısının 6 Temmuz 2026 tarihinde yapılacağı bildirildi.