USD 46,12
EUR 53,29
ALTIN 6.423,18
BIST100 13.830

Sakarya MYO 50’nci Yaşını Kutluyor

SUBÜ’nün en köklü akademik birimi olan Sakarya Meslek Yüksekokulu, kuruluşunun 50’nci yılını özel bir video ile kutladı. Müdür Doç. Dr. Recep Kılıç, okulun yarım asırda on binlerce öğrencinin hayatına dokunduğunu vurguladı.

04 Haziran 2026 | 09:42
Son Güncelleme:
Sakarya MYO 50’nci Yaşını Kutluyor - Sayfa 1

Sakarya Uygulamalı Bilimler Üniversitesi’nin (SUBÜ) en köklü akademik birimi olan Sakarya Meslek Yüksekokulu (MYO), kuruluşunun 50’nci yılını kutluyor. 1976 yılında Millî Eğitim Bakanlığı bünyesinde eğitim faaliyetlerine başlayan okul, bugün 16 farklı programda eğitim vermeyi sürdürüyor.

Sakarya MYO 50’nci Yaşını Kutluyor - Sayfa 2

50’nci yıl dolayısıyla hazırlanan özel videoda Sakarya MYO Müdürü Doç. Dr. Recep Kılıç da değerlendirmelerde bulundu. Kılıç, yarım asırlık geçmişin heyecanını ve gururunu yaşadıklarını belirterek, okulun bugüne kadar on binlerce öğrencinin hayatına dokunduğunu ifade etti. Mezunların Türkiye’nin birçok noktasında sanayi, kamu ve özel sektörde önemli görevler üstlendiğini vurgulayan Kılıç, Sakarya MYO’nun yalnızca bir eğitim kurumu değil, aynı zamanda akademisyenler için de bir gelişim merkezi ve yuva olduğunu söyledi.

Sakarya MYO 50’nci Yaşını Kutluyor - Sayfa 3

Kılıç, SUBÜ’de uygulanan “+1 Uygulamalı Eğitim Modeli” sayesinde öğrencilerin mezun olmadan iş dünyasıyla buluştuğunu ve teorik bilgilerini uygulama deneyimiyle pekiştirdiğini kaydetti. 50 yıllık başarı hikâyesinde emeği bulunan akademik ve idari personele, iş dünyası temsilcilerine ve öğrencilere teşekkür eden Kılıç, vefat eden eğitimcileri rahmetle andı. Sakarya MYO ailesinin geçmişten bugüne güçlü bağlarla yoluna devam ettiğini belirten Kılıç, okuldan yolu geçen herkesin 50’nci yılını kutladı.