USD 46,27
EUR 53,56
ALTIN 6.277,08
BIST100 13.938

Ormanlık Alanlara Giriş Yasaklandı

Artan orman yangınlarından dolayı Sakarya Valiliği geçici süreyle ormanlık alanlara girmeyi ve patlayıcı, yanıcı madde alıp satmayı yasakladı.

Ormanlık Alanlara Giriş Yasaklandı
29 Temmuz 2025 | 14:01
Son Güncelleme:

Sakarya Valiliği bugün yaptığı paylaşımda ormanlık alanlara girmenin yasaklandığını belirtti, "Yaz mevsiminin etkisini göstermesiyle birlikte, ülkemizin çeşitli bölgelerinde orman yangını vakalarında artış yaşanmaktadır. Ormanlarımızı korumak ve yangın riskini en aza indirmek amacıyla Valiliğimizce bir dizi tedbir alınmıştır. Bu kapsamda; •1 Haziran – 1 Kasım 2025 tarihleri arasında, ilimiz genelinde ormanlık alanlara girişler yasaklanmıştır. •Bu tedbire ek olarak, 29 Temmuz – 28 Ekim 2025 tarihleri arasında havaifişek, işaret fişeği, meşale vb. yanıcı ve patlayıcı maddelerin satışı ve kullanımı yasaklanmıştır. •Alınan yasak kararlarının uygulanması amacıyla emniyet, jandarma ve diğer kolluk birimlerimizce denetimler aralıksız sürdürülecektir. •Belirtilen yasağa uymayan işletme ve şahıslar hakkında gerekli idari ve adli işlemler yapılacaktır. Vatandaşlarımızın, alınan tedbirlere hassasiyetle riayet etmeleri, ormanlarımızı birlikte korumamız açısından büyük önem taşımaktadır. Kamuoyuna saygıyla duyurulur."