Memlekete Bayram Yolculuğu Hastanede Bitti: 3 Yaralı
Kurban Bayramı tatili için yola çıkan ailenin bulunduğu hafif ticari araç, TEM Otoyolu’nun Sakarya geçişinde otomobille çarpıştı. Meydana gelen kazada 3 kişi yaralanırken, araçlardan biri savrularak yol kenarındaki yeşillik alana girdi.
Kaza, sabah saatlerinde TEM Otoyolu’nun Sapanca mevkii Ankara istikametinde meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, M.A. yönetimindeki 34 HYH 090 plakalı otomobil ile İstanbul’dan memleketi Ordu’ya gitmek üzere yola çıkan C.Y. idaresindeki 24 ABN 319 plakalı hafif ticari araç çarpıştı.
Çarpışmanın etkisiyle kontrolden çıkan hafif ticari araç, yoldan savrularak yeşillik alanda bulunan ağaca çarptı. Kazanın şiddetiyle araçlarda büyük çapta hasar oluşurken, otoyolda kısa süreli trafik yoğunluğu meydana geldi.
Kazayı gören diğer sürücülerin ihbarı üzerine olay yerine sağlık, itfaiye ve otoyol jandarma ekipleri sevk edildi. Sağlık ekipleri tarafından olay yerinde ilk müdahaleleri yapılan 3 yaralı, ambulanslarla Sakarya Eğitim ve Araştırma Hastanesi ile Sadıka Sabancı Devlet Hastanesi’ne kaldırılarak tedavi altına alındı.
Bayram trafiğinin yoğun olduğu otoyolda meydana gelen kazayla ilgili jandarma ekipleri inceleme başlattı.