Kurban Kesimi Sırasında 13 Binden Fazla Kişi Hastanelik Oldu
Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, Kurban Bayramı’nın ilk gününde kurban kesimi sırasında yaşanan yaralanmalar nedeniyle 13 bin 513 kişinin sağlık kuruluşlarına başvurduğunu açıkladı.
Bakan Memişoğlu, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, bayramın ilk gününde yaşanan yaralanmalara dikkat çekerek vatandaşlara daha dikkatli olmaları çağrısında bulundu.
Memişoğlu açıklamasında, “Kurban Bayramı’nın ilk gününde, kurban kesimi esnasında yaşanan yaralanmalar nedeniyle sağlık tesislerimize toplam 13 bin 513 kişi başvurmuştur. Süreç boyunca vatandaşlarımızı daha dikkatli olmaya davet ediyor; yaralanan kardeşlerimize acil şifalar diliyorum” ifadelerini kullandı.
Bayram boyunca görev yapan sağlık çalışanlarına da teşekkür eden Memişoğlu, sağlık personelinin yoğun mesaiyle çalışmalarını sürdürdüğünü belirtti.
Kurban Bayramı’nın her yılında benzer yaralanmaların yaşandığına dikkat çekilirken, uzmanlar özellikle kurban kesiminin ehil kişiler tarafından yapılması gerektiğini vurguluyor.
Fotograf: Anka Haber Ajansı