Hendek’te Kurban Bayramı Öncesi Protokol Bayramlaştı
Hendek Kaymakamlığı koordinesinde düzenlenen bayramlaşma programında protokol üyeleri, kamu kurumları, sağlık çalışanları, hastalar ve huzurevi sakinleriyle bir araya geldi.
Hendek Kaymakamlığı koordinesinde Kurban Bayramı öncesinde resmi bayramlaşma programı düzenlendi. Atatürk Parkı içerisinde yer alan Hendek Belediyesi Nikah ve Toplantı Salonu’nda gerçekleştirilen programa ilçe protokolü ve çok sayıda davetli katıldı.
Programa Hendek Kaymakamı Hacı Hasan Gökpınar, Hendek Belediye Başkan Yardımcısı Kamil Menteş, Hendek Cumhuriyet Başsavcısı Mehmet Ali Baylan, Hendek İlçe Emniyet Müdürü Kemal Aydınoğlu, Hendek İlçe Jandarma Komutanı J. Ütğm. Bahtiyar Beycur, Hendek İlçe Müftüsü Osman Sağlam ile birlikte siyasi parti temsilcileri, meclis üyeleri, kurum müdürleri, muhtarlar ve vatandaşlar katılım sağladı.
Bayramlaşma programının ardından protokol üyeleri, Hendek İlçe Emniyet Müdürlüğü ve İlçe Jandarma Komutanlığı’nı ziyaret ederek görev başındaki personelin bayramını kutladı ve çalışmalarında kolaylıklar diledi.
Program kapsamında Melek Nişancı Huzurevi de ziyaret edilerek huzurevi sakinleriyle sohbet edildi ve bayramları tebrik edildi. Ardından Hendek Devlet Hastanesi’ne geçen protokol üyeleri, tedavi gören hastalar, hasta yakınları ve sağlık çalışanlarıyla bir araya gelerek geçmiş olsun ve bayram dileklerini iletti.