Göğüs Ağrısıyla Yola Çıktı, Ambulansla Hayata Tutundu
Sakarya'nın Akyazı ilçesinde evinde aniden fenalaşan vatandaş, yakınları tarafından hastaneye götürülürken yolda ambulans ekipleriyle buluştu. Kalp krizi şüphesiyle ilk müdahalesi ambulansta yapılan hastanın sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.
Sakarya'nın Akyazı ilçesinde göğüs ağrısı şikayetiyle fenalaşan bir kişi, yakınlarının zamanla yarıştığı anların ardından sağlık ekiplerinin müdahalesiyle hastaneye ulaştırıldı.
Olay, Akyazı ilçesine bağlı Altındere Mahallesi'nde meydana geldi. İddiaya göre evinde oturduğu sırada aniden göğüs ağrısı başlayan vatandaş fenalaştı. Yakınları durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirerek yardım istedi.
Ancak hastanın durumunun ciddi olabileceğini düşünen yakınları, ambulansın gelmesini beklemek yerine şahsı özel araçla Akyazı Devlet Hastanesi'ne götürmek üzere yola çıktı. Bu sırada ihbar üzerine harekete geçen sağlık ekipleri de bölgeye doğru hareket etti.
Altındere merkezine yakın bir noktada ambulans ile hastayı taşıyan araç karşılaştı. Araçların durmasının ardından sağlık ekipleri hastayı otomobilden alarak ambulansa taşıdı.
Kalp krizi şüphesi bulunan vatandaşa ilk müdahale yol kenarında ambulans içerisinde yapıldı. Ardından hasta, Akyazı Devlet Hastanesi Acil Servisi'ne sevk edilerek tedavi altına alındı.
Hastanede yapılan müdahalelerin ardından hastanın sağlık durumunun iyiye gittiği ve hayati tehlikesinin bulunmadığı öğrenildi.