USD 46,12
EUR 53,27
ALTIN 6.417,62
BIST100 13.817

ADARAY’da “Gittiğin Kadar Öde” Dönemi Başladı

Sakarya Büyükşehir Belediyesi, ADARAY hattında “gittiğin kadar öde” uygulamasını başlattı. Yolcular, kullandıkları mesafe kadar ücret ödeyerek ekonomik avantaj sağlayacak.

02 Haziran 2026 | 13:00
Son Güncelleme:
ADARAY’da “Gittiğin Kadar Öde” Dönemi Başladı - Sayfa 1

Sakarya Büyükşehir Belediyesi, toplu taşımada yeni bir uygulamayı hayata geçirdi. ADARAY hattında 2 Haziran itibariyle “gittiğin kadar öde” sistemi uygulanmaya başlandı.

ADARAY’da “Gittiğin Kadar Öde” Dönemi Başladı - Sayfa 2

Uygulama kapsamında yolcular seyahat başlangıcında Kart54 ile 28 TL ödeme yapacak, inişte ise kullandıkları mesafe kadar ücretlendirme yapılacak. Her istasyon arası ücret 4,67 TL olarak belirlendi.

ADARAY’da “Gittiğin Kadar Öde” Dönemi Başladı - Sayfa 3

Sistem sayesinde kısa mesafe yolculuk yapan vatandaşlar daha düşük ücret ödeyerek ekonomik avantaj elde edecek. Yolcular, iniş noktasındaki iade cihazına kartlarını okutarak kullanılmayan tutarı geri alabilecek.

ADARAY’da “Gittiğin Kadar Öde” Dönemi Başladı - Sayfa 4

Öğrenci ve indirimli kart kullanıcıları ise uygulamanın dışında tutulacak. Büyükşehir Belediyesi’nden yapılan açıklamada, uygulamanın ulaşımda adil ücretlendirme sağladığı ve “Ulaşımda Sakarya vizyonunun” önemli bir parçası olduğu ifade edildi.