ADARAY’da “Gittiğin Kadar Öde” Dönemi Başladı
Sakarya Büyükşehir Belediyesi, ADARAY hattında “gittiğin kadar öde” uygulamasını başlattı. Yolcular, kullandıkları mesafe kadar ücret ödeyerek ekonomik avantaj sağlayacak.
Sakarya Büyükşehir Belediyesi, toplu taşımada yeni bir uygulamayı hayata geçirdi. ADARAY hattında 2 Haziran itibariyle “gittiğin kadar öde” sistemi uygulanmaya başlandı.
Uygulama kapsamında yolcular seyahat başlangıcında Kart54 ile 28 TL ödeme yapacak, inişte ise kullandıkları mesafe kadar ücretlendirme yapılacak. Her istasyon arası ücret 4,67 TL olarak belirlendi.
Sistem sayesinde kısa mesafe yolculuk yapan vatandaşlar daha düşük ücret ödeyerek ekonomik avantaj elde edecek. Yolcular, iniş noktasındaki iade cihazına kartlarını okutarak kullanılmayan tutarı geri alabilecek.