Acemi Kasaplar Yine Hastanelere Akın Etti
Sakarya’da Kurban Bayramı’nın ilk gününde kurban kesimi sırasında yaralanan vatandaşlar, hastanelerin acil servislerinde yoğunluk oluşturdu. Dikkatsizlik sonucu bıçak ve satırla kendini yaralayan ya da kurbanlık hayvanların darbelerine maruz kalan vatandaşlar tedavi altına alındı.
Bayram namazının ardından kurban ibadetini yerine getirmek için harekete geçen bazı vatandaşlar, talihsiz kazalar yaşadı. Özellikle el, kol, ayak ve bacak bölgelerinden yaralanan acemi kasaplar, başta Sakarya Eğitim ve Araştırma Hastanesi olmak üzere kentteki hastanelerin acil servislerine akın etti.
Kendi besi çiftliğinde kurban kesimi yaparken başparmağından yaralanan 28 yaşındaki Orhan İlten, yaşadığı kazayı anlattı. İlten, hayvanı caraskala kaldırdıkları sırada amcasının elinden kayan bıçağın parmağına geldiğini belirterek, “Böyle ufak kazamız oldu, çok şükür 4 dikişle atlattık. Dikkat edin, acele etmeyin. Amca beni yaktın” dedi.
Vatandaşlara sakin olmaları yönünde tavsiyede bulunan İlten, kurban kesiminde acele edilmemesi gerektiğini ifade ederek herkesin bayramını kutladı.